KKK

Korduma Kippuvad Küsimused

Kuidas alustada?

1. Kuidas saan endale Activate rakenduse?

Activate rakenduse saad alla laadida App Store-ist (iOS) ja Google Play-st (Android).

2. Kuidas ma sisse login?

Sisse saad logida kasutades enda olemasolevat Apple, Google või Facebook kontot.

3. Kuidas ma ühendan oma seadmed?

Activate rakendust saad ühendada Apple Health, Google Fit, Garmin, Fitbit ja Polar platvormidega. Me kogume automaatselt sinu andmed (näiteks sammud, uneaeg, energiakulu) meie töölauale. Hetkel me ei ühendu otse Huawei, Samsung, Oura ja teiste platvormidega. Palun anna meile teada support@activate.ee, milliste seadmetega sooviksid otse ühenduda.

  1. Esmasel sisselogimisel anname sulle platvormide valiku ja küsime sinu nõusolekut. Võib-olla pead sisse logima oma kontosse ja/või valima, milliseid andmeid soovid jagada, sõltuvalt platvormist.
  2. Kui integreerimine õnnestub, nihkub integreerimise nupp paremale ja kuvatakse integreerimise kuupäev.
  3. Kui soovid selle sammu vahele jätta, saad seadme integreerimise alati lisada hiljem Menüü > Seadmed.
  4. Saad igal ajal juurdepääsu tühistada Menüü > Seadmed.

Kui teil tekib seadme integreerimisel probleeme, võtke ühendust aadressil support@activate.ee või kirjutage meile rakenduse vestlusesse.

4. Kuidas vahetada rakenduse keelt?

Sul on võimalik rakenduse keelt vahetada Profiili lehel (Menüü > Profiil).

Tasemed

1. Kuidas ma teenin punkte?

Saad punkte teenida erinevaid tegevusi sooritades. Kui palju punkte iga tegevus annab, näed rakenduse lehelt Tase.

2. Mitu taset on olemas?

Meil on viis taset: Starter, Explorer, Action Taker, Achiever and Master. Igal tasemel on konkreetne punktisumma vahemik ja kordaja.

3. Kuidas ma jõuan järgmisele tasemele?

Igal tasemel on punktivahemik. Kui jõuad oma praeguse taseme maksimumini, tõstetakse sind järgmisele tasemele.

Iga kuu pead oma taset ka säilitama, kuna punktid lähevad uue kuu alguses nulli. Alguses säilitad siiski eelmisel kuul teenitud taseme, kuid selle säilitamiseks järgmiseks kuuks pead saavutama taseme miinimumpunktisumma.

4. Miks mu igakuised punktid on äkki null?

Iga kuu alguses alustad nullist kogumist. Sa ei kaota ühtegi punkti, kuna need jäävad sinu kogupunktisummasse. Sa ei kaota ka taset, mille olid eelmise kuu lõpus saavutanud, kuid pead koguma punkte ja saavutama taseme miinimumpunktisumma, et säilitada tase edasi.

5. Kuidas saan punkte kiiremini teenida?

Igal tasemel on punktikordaja. Mida kõrgem tase, seda suurem kordaja. See aitab sul teenida rohkem punkte iga tegevusega ja kiiremini tõusta järgmisele tasemele!

6. Mida ma saan punktidega teha?

Punktid võimaldavad sul osaleda ainult liikmetele mõeldud auhindade loosimistel, avada liimepakkumisi ja soodustusi. Hetkel töötame lisafunktsioonide kallal, kus saad oma punktid lunastada.

Töölaud

1. Millised väärtused kuvatakse digitaalse näitaja kaardil?

Näitame sulle ülemises osas päevast väärtust ja alumises osas viimase 14 päeva keskmist.

2. Mida tähendab värviline täpp keskmise ees?

Anname sulle tagasisidet näitaja keskmise väärtuse alusel võrreldes World Health Organisation juhistega. Roheline näitab, et oled soovitusi täitnud, kollases või punases tsoonis olevad väärtused on soovitatust madalamad ja vajavad sinu tähelepanu.

3. Millel põhineb keskmine väärtus?

Arvutame keskmise sinu viimase 14 päeva väärtuste põhjal.

4. Miks on minu digitaalse näitaja väärtus N/A?

Kui meil pole saadaval kuvatava näitaja kohta andmeid, siis näitame seda kui pole saadaval (N/A). Näiteks Polari seadmed ei jälgi 'Läbitud korruseid', seega Activate kuvab seda näitajat kui N/A. See võib juhtuda ka päeva alguses, kui pole veel kogunenud päevaandmeid.

5. Miks minu digitaalse näitaja väärtus erineb minu teistes rakendustes kuvatavast väärtusest?

Näitaja väärtused võivad erineda erinevate platvormide vahel andmete silumise või summeerimise tõttu erinevatest sisenditest samal ajahetkel. Kui väärtused erinevad oluliselt, võta meiega ühendust aadressil support@activate.ee või kirjuta meile rakenduse vestlusesse.

6. Kas ma saan töölaua näitajaid ise valida?

Praegu veel mitte, töötame uute digitaalsete näitajate lisamise kallal, et saaksid oma töölauda vastavalt vajadusele kohandada.

Programmid

1. Mis on programm?

Programm on õpetlik kursus, mille eesmärgiks on füüsilise ja vaimse vormi parandamine läbi teadlikkuse tõstmise. Programm koosneb moodulitest, mis sisaldavad ühe teema põhiseid õppetükke. Iga õppetükk on täis teadmisi ja praktilisi näpunäiteid, mille eesmärk on aidata õpitut praktikasse rakendada, lisades tegutsemise meeldetuletusi. Iga mooduli lõpus on küsimustik, et teenida punkte. Sul on võimalus valida erinevate programmide vahel ning saad korraga läbida mitut.

2. Mis on meeldetuletused?

Iga õppetükiga kaasnevad soovitatud tegevused õpitut praktikasse rakendamiseks. Nendele tegevustele on võimalik seada meeldetuletusi, et hakata looma uusi harjumusi. Oma meeldetuletusi saad vaadata, muuta või kustutada Menüü/Meeldetuletused.

3. Kuidas saan programmiga punkte teenida?

Iga mooduli lõpus on küsimustik, et teenida punkte. Iga õigesti vastatud küsimus annab teatud arvu punkte sõltuvalt raskusastmest. Küsimustikule võib vastata mitu korda, kuid punkte teenid küsimuse eest ainult esimesel õigesti vastamisel.

4. Kui palju aega on mul programmi läbimiseks?

Programme saad läbida oma valitud tempos, kindlat aega selle läbimiseks ei ole määratud.

5. Kas ma saan teha mitut programmi korraga?

Jah, korraga on võimalik alustada mitut programmi.

6. Miks on mõned programmid lukustatud?

Programmid avanevad, kui alustad või uuendad oma Activate liikmepaketti.

Väljakutsed

1. Mis on väljakutse?

Väljakutse on võistlus, kus saavad osaleda ja võita auhindu Activate´i aktiivse liikmepaketiga kasutajad.

2. Kus saan väljakutsega tutvuda?

Vali rakenduses mõni väljakutse, et näha selle kirjeldust ja auhindu. Kui väljakutse on juba käimas, vali ülevalt paremast nurgast menüüvalikust 'Väljakutse info'.

3. Kuidas saan väljakutsega liituda?

Liitumiseks vali väljakutse vaates sulle huvipakkuv väljakutse. Nõustu tingimustega ja soovi korral võid sisestada ka varjunime. Väljakutsed on saadaval ainult aktiivse liikmepaketiga kasutajatele.

4. Kuidas näha leaderboard'i?

Leaderboard on nähtav ainult siis, kui oled väljakutsega liitunud. Kui valid 'Minu väljakutsed' alt väljakutse, näed reaalajas leaderboard’i ja oma positsiooni. Leaderboard’i kuvatakse ainult juhul kui väljakutse on alanud.

5. Kuidas väljakutsest väljuda?

Väljakutse vaate paremas ülanurgas on menüünupp. Menüüs avaneb valik väljakutsest väljumiseks. Pea meeles, et väljakutsest väljumisel eemaldatakse kõik sinu väljakutsega seonduvad andmed. Kui otsustad uuesti siseneda, siis sinu eelnevat tulemust ei kuvata.

Tervisetestid

1. Milliseid terviseteste saan kasutada?

Meie eesmärgiks on aidata sul mõista ja jälgida oma tervislikku seisundit uusimate tööriistade ja parimate teenuste abil. Kõik meie tervisetestide lahendused leiad rakendusest Menüü > Tervisetestid.

2. Kuidas saan teha vereanalüüsi?

Oleme koostöös SYNLAB-iga loonud 11-st veremarkerist koosneva analüüsipaketi, mis aitab tuvastata peamisi terviseriske. Paketi tellimist saad alustada Activate rakendusest Tervisetestid > Vereanalüüs > Telli uus analüüs või SYNLAB-i kodulehelt SYNLAB.

YPeale vereanalüüsi andmist, leiad tulemused synlab.ee or digilugu.ee.

3. Kuidas kasutada Body Scan'i?

Body Scan on mugav viis jälgida peamisi kehamõõtusid kodust lahkumata. You can access Body Scan'i leiad rakendusest Menüü > Tervisetestid > Body Scan.