KKK

Korduma Kippuvad Küsimused

Kuidas alustada?

1. Kuidas saan endale Activate rakenduse?

Activate rakenduse saad alla laadida App Store-ist (iOS) ja Google Play-st (Android).

2. Kuidas ma sisse login?

Sisse saad logida kasutades enda olemasolevat Apple, Google või Facebook kontot.

3. Kuidas ma ühendan oma seadmed?

Activate rakendust saad ühendada Apple Health, Google Fit, Garmin, Fitbit ja Polar platvormidega. Me kogume automaatselt sinu andmed (näiteks sammud, uneaeg, energiakulu) meie töölauale. Hetkel me ei ühendu otse Huawei, Samsung, Oura ja teiste platvormidega. Palun anna meile teada support@activate.ee, milliste seadmetega sooviksid otse ühenduda.

  1. Esmasel sisselogimisel anname sulle platvormide valiku ja küsime sinu nõusolekut. Võib-olla pead sisse logima oma kontosse ja/või valima, milliseid andmeid soovid jagada, sõltuvalt platvormist.
  2. Kui integreerimine õnnestub, nihkub integreerimise nupp paremale ja kuvatakse integreerimise kuupäev.
  3. Kui soovid selle sammu vahele jätta, saad seadme integreerimise alati lisada hiljem Menüü > Seadmed.
  4. Saad igal ajal juurdepääsu tühistada Menüü > Seadmed.

Kui teil tekib seadme integreerimisel probleeme, võtke ühendust aadressil support@activate.ee või kirjutage meile rakenduse vestlusesse.

4. Kuidas vahetada rakenduse keelt?

Sul on võimalik rakenduse keelt vahetada Profiili lehel (Menüü > Profiil).

Tasemed

1. Kuidas ma teenin punkte?

Saad punkte teenida erinevaid tegevusi sooritades. Kui palju punkte iga tegevus annab, näed rakenduse lehelt Tase.

2. Mitu taset on olemas?

Meil on viis taset: Starter, Explorer, Action Taker, Achiever and Master. Igal tasemel on konkreetne punktisumma vahemik ja kordaja.

3. Kuidas ma jõuan järgmisele tasemele?

Igal tasemel on punktivahemik. Kui jõuad oma praeguse taseme maksimumini, tõstetakse sind järgmisele tasemele.

Iga kuu pead oma taset ka säilitama, kuna punktid lähevad uue kuu alguses nulli. Alguses säilitad siiski eelmisel kuul teenitud taseme, kuid selle säilitamiseks järgmiseks kuuks pead saavutama taseme miinimumpunktisumma.

4. Miks mu igakuised punktid on äkki null?

Iga kuu alguses alustad nullist kogumist. Sa ei kaota ühtegi punkti, kuna need jäävad sinu kogupunktisummasse. Sa ei kaota ka taset, mille olid eelmise kuu lõpus saavutanud, kuid pead koguma punkte ja saavutama taseme miinimumpunktisumma, et säilitada tase edasi.

5. Kuidas saan punkte kiiremini teenida?

Igal tasemel on punktikordaja. Mida kõrgem tase, seda suurem kordaja. See aitab sul teenida rohkem punkte iga tegevusega ja kiiremini tõusta järgmisele tasemele!

6. Mida ma saan punktidega teha?

Punktid võimaldavad sul osaleda ainult liikmetele mõeldud auhindade loosimistel, avada liimepakkumisi ja soodustusi. Hetkel töötame lisafunktsioonide kallal, kus saad oma punktid lunastada.

Töölaud

1. Kas on võimalik näha ringis midagi muud peale punktide?

Ekraanil vasakule viibates näed ka oma sprindi progressi ja päevi, mis on jäänud tasuta prooviperioodil (kui see on aktiivne).

2. Millised väärtused kuvatakse digitaalse näitaja kaardil?

Näitame sulle ülemises osas päevast väärtust ja alumises osas viimase 14 päeva keskmist.

3. Mida tähendab värviline täpp keskmise ees?

Anname sulle tagasisidet näitaja keskmise väärtuse alusel võrreldes World Health Organisation juhistega. Roheline näitab, et oled soovitusi täitnud, kollases või punases tsoonis olevad väärtused on soovitatust madalamad ja vajavad sinu tähelepanu.

4. Millel põhineb keskmine väärtus?

Arvutame keskmise sinu viimase 14 päeva väärtuste põhjal.

5. Miks on minu digitaalse näitaja väärtus N/A?

Kui meil pole saadaval kuvatava näitaja kohta andmeid, siis näitame seda kui pole saadaval (N/A). Näiteks Polari seadmed ei jälgi 'Läbitud korruseid', seega Activate kuvab seda näitajat kui N/A. See võib juhtuda ka päeva alguses, kui pole veel kogunenud päevaandmeid.

6. Miks minu digitaalse näitaja väärtus erineb minu teistes rakendustes kuvatavast väärtusest?

Näitaja väärtused võivad erineda erinevate platvormide vahel andmete silumise või summeerimise tõttu erinevatest sisenditest samal ajahetkel. Kui väärtused erinevad oluliselt, võta meiega ühendust aadressil support@activate.ee või kirjuta meile rakenduse vestlusesse.

7. Kas ma saan töölaua näitajaid ise valida?

Praegu veel mitte, töötame uute digitaalsete näitajate lisamise kallal, et saaksid oma töölauda vastavalt vajadusele kohandada.

Tervisetestid

1. Milliseid terviseteste saan kasutada?

Meie eesmärgiks on aidata sul mõista ja jälgida oma tervislikku seisundit uusimate tööriistade ja parimate teenuste abil. Kõik meie tervisetestide lahendused leiad rakendusest Menüü > Tervisetestid.

Loe lähemalt

2. Kuidas saan teha vereanalüüsi?

Oleme koostöös SYNLAB-iga loonud 11-st veremarkerist koosneva analüüsipaketi, mis aitab tuvastata peamisi terviseriske. Paketi tellimist saad alustada Activate rakendusest Tervisetestid > Vereanalüüs > Telli uus analüüs või SYNLAB-i kodulehelt SYNLAB.

YPeale vereanalüüsi andmist, leiad tulemused synlab.ee or digilugu.ee.

3. Kuidas kasutada Body Scan'i?

Body Scan on mugav viis jälgida peamisi kehamõõtusid kodust lahkumata. You can access Body Scan'i leiad rakendusest Menüü > Tervisetestid > Body Scan.

Loe lähemalt

Sprindid

1. Mis on sprint?

Tervisesprint on kindla kestvusega tervisejuhtimise programm, mille eesmärgiks on füüsilise ja vaimse vormi tõstmine. Sul on võimalus valida erinevate programmide vahel, aga korraga saab läbida ainult ühte sprinti.

Sprindi jooksul järgid ekspertide poolt kokku pandud päevakava ja rakendus saadab sulle vastavaid meeldetuletusi. Teeme koostööd treenerite, arstide ja tervisenõustajatega, et tuua sinuni pidevalt uusi põnevaid programme.

Vaata sprinte

2. Mis on tegevus?

Iga päev koosneb mitmest tegevusest, mis aitavad sul kujundada uut harjumust. Igal tegevusel on kirjeldus, selle eelised ja juhised selle rakendamiseks. Kõik tegevused sisaldavad meeldetuletusi, mis saadetakse sulle teavitustena, kui oled meie rakendusele selleks loa andnud.

3. Mis on päevane nõuanne?

Iga päev on uus päevane nõuanne koos täiendavate näpunäidete ja teadmistega harjumuse kohta, mida parasjagu kujundad.

4. Kuidas ma saan oma sprinti kohandada?

Sprindi ajal saad täieliku kontrolli oma igapäevase plaani redigeerimise üle sprindi planeerimise vaates:

  • Liigu päevade vahel, klikkides ülal asuvatel nooltele
  • Kliki tegevusele, et avada üksikasjalik vaade
  • Pikalt vajutades saad muuta tegevuse kuupäeva, aega või kirjeldust
  • Pikalt vajutades saad tegevuse plaanist eemaldada
  • Lisa uusi tegevusi meie tegevusepangast (Menüü > Tegevuspank)

5. Kas ma saan teha mitut sprindi korraga?

Ei, hetkel saad teha korraga ainult ühe sprinti. Arvame, et on oluline keskenduda ühele harjumusele korraga.

6. Kuidas ma saan sprinti lõpetada?

Sprindi lõpetamiseks ava päevakava vaates ülamenüü ja vajuta Tühista sprint.